GÅRDAGEN KVÄLL

Ja igår blev man dock ingen miljonär, men hade en del chanser dock .. Bättre tur nästa gång, bäst att tänka så! Köpte två lotter, men ingen jävla vinst, vi var sju som spelade under samma tak, alltså 13 lotter hade vi tillsammans, men fan bara 200 kr i vinst på dom 13 lotterna, ganska dåligt kan jag ju säga .. Blev en bra kväll så ska vara nöjd trotts allt :)

Efter bingolotto så blev det att man bagav sig hemåt, eftersom älsklingen lykats att sluta i tid, eller tidigare än vanligt, båda var sjukt hungriga, så jag körde inom och hämtade kebab till oss, riktigt gott kan jag ju säga, sen blev det mys resten av kvällen, filmen vi kolla var bra som fan, kommer dock inte på vad den hette, skitsamma, kommer säkert på det sen ;)

Idag var det sovmorgon för mig och älsklingen, dock har han kört till jobb nu, men jag är ledig ..
Fast känns som om man har hur mycket som hellst som man borde göra, en del måsten måste hinnas med tyvärr, på min lediga dag, suck.

Ska börja med att slänga i mig lite mat, sen ska det börjas tvätta och städa, ser ut som värrsta kriget här hemma och all disken måste bort ..

Ja nu måste jag nog sätta fart!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0