DAG 300

Pratade nyss med Älsklingen, samtidigt som man klicka runt på facebook ..
Alltså är det årets 300 dag idag, bara 65 dagar kvar av detta året, tiden går verkligen fort, även denna dagen bara rinner iväg, timme efter timme ..

Ligger fortfarande nerbäddad i soffan, det enda jag har orkat med änså länge, är att kliva upp för att göra lite frukost, som bestod av varm te och två rostade mackor, det fick duga till frukost klockan 12 på förmiddagen ..
Hade tyvärr ingen ork tidigare att resa mig ur soffan, helt seg i hela kroppen är man! Jag hoppas på att energin kommer tillbaka snarast! Annars blir jag knäpp!

Har även ringt till jobb att jag hade tänkt dyka upp imorgon igen, dock vet jag inte om det är bra eller dåligt, mår inte bra än, så kanske dumt att redan bege sig iväg till jobb, men det är de vanliga med mig, får ta det som de kommer .. är långt ifrån på topp just nu.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0