TORSDAGEN 18 NOVEMBER

Ja denna dagen har varit lång, känns det som om iaf. Slutade jobbet vid halv fyra sen direkt iväg för att tanka bilen och sen vidare hem till Linda för att hämta saker i hennes föråd som jag har haft där väldigt länge, sen jag flyttade ifrån sjöborggatan, ja så ni kan tänker er hur länge sen det är! Fyllade bilen och sen begav jag mig hemåt, fick in alla sakerna i huset och sen blev det soffan och mys ett slag med älsklingen, sen iväg till stallet och nu har man kommit hem igen, dock kom man hem till ett ensamt hus, lite tomt utan älsklingen här hemma ..

Tur att denna veckan snart är slut så man kan träffas lite mera än vanligt :)

Hade tänkt att ta ett litet städryck här hemma, har ingen lust alls med det, men ibland så måste man! Tyvärr ..
Kanske lika bra att börja, för annars drar jag bara ut på det!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0