STÄDNINGEN AVKLKARAD

Ja, nu äntligen är städröjet här hemma klart, med allt som är gjort här hemma så tog det nästan tre timmar, fyfan alltså, jävla skillnad att ha en lägenhet på 65 kvadrat jämfört med ett hus med nedan och ovan våning, känns som städningen aldrig tar slut, men nu äntligen är det klart här hemma, så nu kan man hålla sig lugn ett tag .. dock ska man ha fest imorgon och kan tänka mig att städningen måste gäras inom par dagar igen ..

En härlig känsla att städningen är avklarad, dock helt slut .. Sånt man får ta! 

Nu ska man göra sig i ordning för en shopping runda på City Gross med Mia och bror, tänkte ta det imorgon egentligen, men tiden räcker till det också idag, så lika bra att få det gjort .. nämligen dags att fylla kyl och frys igen, dock inte allt tömt men lika bra eftersom man ska inhandla massa till imorgon kväll ..

Förra gången blev det ett långt kvitto för min del, handlade mat för över två tusen, men tror ej att det blir så mycket denna gången, får se vad vi behöver ha hem helt enkelt .. 

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ikväll ska vi ha Johanna & Johan kvällsmys :) Ska första vika all tvätt sen in i duschen o göra mig lite Snygger ;)

2010-11-05 @ 17:16:07
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0