SISTA DAGEN SOM 23 ÅRING

Då var även denna dagen kommen, alltså min sista dag som 23 åring, känns lite konstigt, eftersom jag känner att tiden bara rinner iväg, åren efter att man fyllt 20, har bara försvunnit ifrån mig, dock många härliga minnen och dåliga för den delen, det händer och sker mycket om man tänker efter ..

Jobbet idag har varit lugnt och skönt .. Känns väldigt bra! En bra dag på jobbet iaf, hoppas på att resten av dagen håller samma nivå! :)

Slutade klockan 15.30. sen iväg för att kolla en runda på Nova och se om man kunde hitta något tills festen på lördag, men kollade inte så värrst noga så hitta tyvärr inget, får hoppas på bättre lycka nästa gång man ska shoppa! :) det var nog väldigt länge sen jag var iväg och shoppade och inte hade något med mig hem, väldigt skumt, haha ..

Nu hade jag tänkt att byta om, sen bege mig iväg till hästarna för att mocka och göra i ordning, samt ta in dom, får se om det blir någon ridning idag, är smått sugen! :) så det lär det nog bli ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0