RUBRIKER

Ja, det här med rubriker är inte riktigt min grej, inte ett dugg! alltid lika svårt att hitta på någon bra rubrik till sitt inlägg, så ni får ta det som det blir med mina rubriker och hoppas ni blir nöjda ändå! :)

Gårdagen blev verkligen en myskväll med älsklingen! Kunde inte bli bättre.
Dock vaknade jag inte med honom sidan om mig, eftersom han jobbar idag, inget ovanligt att ni får höra honom jobba va?! Inte direkt .. Men jag ska nog kunna roa mig idag ändå, fast att man är ensam ..

Ska bara vakna till liv och äta frukost, sen blir det stallet för min del! Blir en härlig ridtur i snön, ändå ganska mysigt när snön ligger på marken! :) ska försöka få med kameran idag, så det blir lite nya bilder, kanske är dags nu igen, ett tag sen nämligen!

Nej nu ska man få i sig lite frukost, magen kurrar ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0