ONSDAGEN 3 NOVEMBER

Godmorgon, ska börja med att tacka allihopa för alla gratulationer .. ni är guldvärda!

Gårdagen blev toppen, jag avslutade kvällen med att jag och älsklingen åkte till Rackis för att äta och dricka gott, innan vi begav oss, så fick jag så klart öppna lite presenter från honom, ett armband och ett halsband, riktigt fint .. : ) jag kan inte säga mycket mera än att jag har haft en toppen födelsedag ..

Idag vaknade man till lite innan 9, älsklingen skulle iväg till jobb, så pussa och krama honon hejdå, sen låg jag kvar ett tag och drog mig, har man sovmorgon så måste man verkligen ta vara på den .. just vad jag gör också, inte för att jag hade brott upp när jag klev upp, utan kunde bara inte somna om, så lika bra att kliva ur sängen då, så nu är man uppe ..

Har släppt ut Trixie så hon är ute och gör sina behov själv och jag sitter och degar framför datan, ska göra det ett tag också, tills det är dags för mig att göra mig i ordning och kanske äta lite frukost .. Inte ett dugg sugen på att äta något nu, så det får bli lite te bara, får se om jag får suget till något sen!

Idag jobbar man eftermiddag, 13.15-21.45. ett stort suck på det, mer behöver jag nog inte säga ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0