NU VAR MAN HEMMA IGEN

Ja denna dagen har gått väldigt fort, kan kanske vara för att man har haft full rulle exakt hela dagen, har även hunnit med en hel del, det är de som känns bäst! :)

Orkar inte skriva ner allt i detaljer vad man har gjort under hela denna dagen, jag har haft att göra iaf!

Jobbat klart för denna dagen, mina två pass, eftersom man haft sin delade tur, alltså bara morgon dagens pass kvar att ta sig igenom, 07.15 - 15.45. det ska man nog klara av! ;)

Hemma för ett litet tag sen, älsklingen jobbar natt så jag får klara mig själv tills morgon bitti, när han kommer hem så är det min tur att bege mig mot jobb, man hinner inte tröttna på varandra, man måste klara av vissa saker för att allt ska fungera och det känns väldigt skönt att vi tycker samma i det läget .. jag har mitt och han har sitt, bara att acceptera läget ..

Just nu är man lite små seg, men långt ifrån sovtrött så får föröka roa mig med något så man kan sova inatt .. Kommer kännas tomt utan älskling bredvid sig, eftersom det var väldigt länge sen man sov ensam :/ usch.
Jag ska nog överleva det också ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: moscoo

titta gärna in på min blogg på

www.moscoo.blogg.se :)

2010-11-14 @ 15:36:32
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0