MIN DAG IDAG

Ja, jag hade tänkt att skriva imorse innan jag begav mig till jobb, men ibland hinner man inte med vad man tänkt, i detta fallet så hann jag inte med allt jag egentligen skulle ..

Idag är det min dag, alltså fyller man 24 idag, fattar inte det riktigt än, men det kommer nog ..
Änså länge har jag haft en toppen dag på jobbet idag, riktigt bra dag kan man mera säga, fick även sluta redan klockan 14.oo. istället för tills 15.30, ibland har man det bra! ;)

Efter att man slutat blev det inom Oasis för att sola en sväng, så nu är man hemma ..Under hela dagen har det varit hyffsad bra väder och nu så kommer regnet, riktigt tråkigt kan jag tycka, blä.

Idag har jag inte planerat något mera än att jag ska bege mig till hästarna, känner heller inte för att göra något speciellt heller, har inte den gnistan, fast att det är min födelsedag, kan nog vara för att man blev firad i lördags och ska bli firad på lördag igen, så kan vara en sak i det hela ..

Får väl se om det blir äventyr ikväll trotts allt, jag jobbar ändå kväll imorgon, har nämligen sovmorgon!
Ja, jag får se vad som sker eller händer, händer knappast något såhär en tisdag ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0