MÅNDAGEN 8 NOVEMBER

Ja tyvärr var jag inte riktigt levande igår, helt död kan man nog mera säga det, riktigt jävla bakis, illamånde och en huvudvärk som inte ens försvunnit idag, lite illamående sitter också kvar, så det var sängen och soffan för mig hela dagen igår, förutom att jag var hos hästarna en runda på kvällen, dock hade jag bror till hjläp, hade inte klarat det själv, så illa var det ..

Den jag mest tackar för igår, det är älsklingen som fixade här hemma och sen tog hand om mig!
Verkligen tacksam över det ..

Jobbet idag, 7-15.30. Kan ju säga att jag verkligen inte ville bege mig till jobb när klockan ringde, mådde fortfarande riktigt dåligt, men jag kämpade mig upp ur mitt täcke .. dock känner jag mig lite bättre just nu, men långt ifrån bra .. Jag har bara mig själv att skylla, hade jag inte tömt 'minto' flaskan så kan jag ju säga att jag hade mått bra igår! Ibland tänker man inte riktigt!

Direkt när man kom hem så blev det att på börja städningen och är klar med den nu, och tvätten är igång, maten är framsatt, så bara att tillaga det också, blir lax och potatis som står på schemat, ska sitta väldigt fint kan jag ju säga .. För man är riktigt hungrig, men älsklingen jobbar tills 19, så får vänta ett tag innan det är dags att påbörja på allt!

Bilderna sen i lördags kommer komma upp ikväll .. alla bara tjatar, så kan vara dags att lägga upp dom! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0