LÖRDAGEN 6 NOVEMBER

Ja nu är denna dagen också kommen, denna dagen är ganska speciell just nu, eller den blev det ..
Fick nämligen ett samtal på morgonen att morfar skulle komma på besök och det är sådär sju år sen man såg honom sist och det var på mammas begravning som vi träffades sist, så det gjorde att jag fick mig en tankeställare och massa tankar snurrade i huvudet på mig, dock hade jag egentligen inte förberett mig på detta så kände verkligen en massa stress när det samtalet kom, samtidigt ville jag verkligen träffa honom, fast att man hade en besvikelse i kroppen, det är tungt när man blickar tillbaka på allt, men man ska definitivt se framåt just nu, det som varit det kan man inget göra åt ..

Nu efteråt är jag glad att få se honom igen, definitivt får det absolut inte ta så många år till nästa gång, alltså sju år sen, jag fattar det inte .. Han kunde lika bra vara en främande människa för mig, usch vilken tanke ..

Tårarna lyckades jag hålla inom mig, dock höll dom på att komma när jag krama honom hejdå, sånt här gör mig riktigt känslig, tankarna flyger runt än, jag kan inte fatta detta egentligen, alla dessa tankar ..

Jag är så jävla glad över att få träffa honom ..

Som han sa själv 'bättre sent än aldrig' det har han helt klart rätt för sig ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0