KVÄLLENS PLANER

Ja nu är man hemma igen, blev en runda till oasis för att sola, 16 minuter blev det idag, riktigt jävla skönt!
Sitter nu och funderar på vad som sker ikväll, en del ska till ekebo och många andra ska bara ta lugnt och julpynta med mera, dock tycker jag att det är för tidigt med det, ska nog vänta med att julpynta tills nästa helg, då det är första advent, då man alltid brukar få upp alla julsakerna .. ja jag får se när vårat här hemma kommer upp .. man måste ha suget efter att få upp allt, annars blir det inte bra!

Nu är det dags för mig att fixa till mina naglar som egentligen skulle ha gjort för länge sen, typ sådär en vecka sen? fast bättre sent än aldrig ..

Pratade även nyss med älsklingen, och han ville antagligen festa om han inte skulle jobba imorgon, så vi får se vad det blir av denna kvällen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0