KVÄLLEN AVKLARAD

Ja nu är kvällens arbetspass avklarat, allt har gått bra, alltså i sin vanliga ordning! Något jag verkligen vill är att det ska hålla samma lugn som vi har just nu, hade varit perfekt! Jag vet dock att det kommer gå upp och ner, men just nu har vi det väldigt bra på jobb, känns skönt att något går som jag vill! ;)

Slutade 21.45. fick skrapa rutor och skit innan man kunde bege sig hemåt, kallt som fan idag, nu när jag körde hem var det -3 usch! Jag hatar kyla ..

Trixie har fått sin kisse runda och nu slösurfar jag, soffläge för min del innan det är dags att dejta sängen igen, känns som det ända man gör, sover och jobbar om dagarna! Mörkret gör tyvärr sitt .. usch!

Älskling jobbar natten, så man får slänga sig i säng ensam inatt igen, efter denna veckans jobb pass kommer det kännas underbart att få ha älsklingen vid sin sida igen!

Får bli kvällsmys med Trixie ikväll igen, innan man ska dejta sängen .. börjar dock tidigt imorgon .. börjar nämligen 7 imorgon, segt!

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0