KÄNNER MIG INTE PÅ TOPP

Känner mig inte bra alls, vaknat antal gånger inatt, snörvlat och halsont .. men ändå ska man bege sig till jobb, bra dum man är, så skiter man i sin hälsa, sjukanmäler mig inte i första taget, man överlever nog, skulle det bli värre så får jag helt klart åka hem, men man kan alltid göra ett försök, mera kan man inte! Jag får hoppas på att det inte blir sämre än vad det redan är .. halsen är värrst, riktigt ont har man. Hoppas jag klarar av jobbe dagen, sen blir det hem och vila! jag får hoppas på att denna dagen går fort!

Nu blir det jobb för min del, jag ska göra ett försök iaf ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: sus

Kikade förbi..passar på å lämna avtryck ;) Säger God morgon och Krya på dig.

2010-11-30 @ 08:07:17
URL: http://dusisus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0