JAHAJA

Då har denna dagen också snart försvunnit, dock har man haft en bra dag! :)
Haft en bra dag på jobbet, allt har varit i sin vanliga ordning, inget speciellt har hänt eller konstigheter har kommit fram, riktigt skönt med såna dagar ..

Efter jobbet så blev det direkt hem, älsklingen hade gjort maten så det var bara för mig att äta när jag kom hem, kändes skönt att bli serverad mat, inte ofta det händer tyvärr! Men när det väl händer så njuter jag extra mycket! Vi åt och sen blev det lite mysfaktor här hemma, sen vid fem tiden så begav jag mig iväg till stallet och han till jobbet ..

Blev en uteritt idag, på med varma kläder och reflexer, så man kan känna lugnet att man syns i mörkret!
Små regnade lite imellan åt, men det klarade mig att inte bli blöt! :)

Så nu är man hemma, slö surfar lite och läser lite bloggar, ska snart in i en lång varm dusch! Kan man nog vara värd just nu, eller hur? :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0