JAG HÅLLER HELG

Ja nu kan jag njuta av tre lediga dagar, känner glädje i hela kroppen att slippa höra larmet på morgonen, kan sova tills man själv vaknar och kan planera sin egna dag utan massa måsten, dock har man saker som ska göras men inte på samma vis som att man måste befinna sig på jobb vissa tider, så nu kan ni tänka er att jag ska njuta ..

Exakt klockan 16.00 började min ledighet, sen begav jag mig för att sola och nu är man hemma, fast bara en snabb runda, ska nämligen bege mig till hästarna nu, ska bara bytta om och klä mig i varma kläder så man slipper frysa massa, känner för att rida en sväng idag, så får se vad det blir av det idag, jag hatar verkligen hösten eftersom det blir mörkt så snabbt, suck .. jag får helt enkelt stå ut par månader med dessa mörka dagar ..
Nej nu ska jag bytta om, sen bege mig ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0