JAG HÅLLER HELG

Ja, nu håller jag helg, helt underbart! Denna känslan har jag längtat efter hela denna veckan, eller sen i måndags! :)

Sista passet har gått väldigt segt, hade kunnat gå så mycket fortare än vad det har gjort, fick ett litet anfall tidigare, kändes som en dålig baksmälla eller liknande .. Helvetes huvudvärk och illamående! Fy helvete vad jag mådde skit, men som tur så gick det över efter ett tag, la mig på soffan på jobb ett slag, sen var det mesta över ..

Slutade jobba 15.oo. sen fick man sms av älsklingen att jag skulle komma inom ica för han var där och ploga bort snö, så dit körde man och pussade lite på honom, man vet aldrig när man ser honom nästa gång, han har jobbat sen 4 imorse, och tydligen skulle han hålla på tills imorgon någongång, får väl se när man ser honom nästa gång, man ska vara glad för det lilla!

När man pussat på honom lite, så blev det ett besök på oasis, blev 17 min i högeffekt idag, behöver mera färg känns det som om, man kan inte få för mycket! ;) beroende, jadå ..

Så nu har man kommit hem, blev välkommen av en överlycklig Trixie här hemma! Min baby .. så söt hon är! 
Man verkligen ser hennes glädje när man kommer hem .. 

Så nu blir det att bytta om och sen iväg till stallet för lite mys, vet inte om jag ska bege mig ut i snövädret på en runda, jag är väldigt sugen, så det blir det alldelles säkert! 

Puss från mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0