INGEN LEDIG HELG

Ingen ledig helg för min del, vad gör man inte för sina kollegor?! Snäll som man är så ställer man alltid upp, kanske därför dom alltid ringer mig  också, ibland är man för snäll .. Blev inringd men hade en aning om detta, för det var redan två stycken för lite redan i torsdags, så jag visste att det var två man kort och hade en aning om att dom skulle ringa, så det blev direkt ingen chock att detta samtal skulle komma!

Får se om jag tar extra timmarna i ledighet eller tar en ledig extra dag, har inte riktigt bestämmt mig, dock härliga pengar om jag tar ut det i pengar, eftersom det blir kvalicerad övertid, alltså dubbelt upp i betalning .. inte helt fel.

Nej nu måste jag bege mig till jobb!

Ikväll är det party, Woohoo ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0