INGEN JÄVLA VINST

Ja nu har man kommit hem igen, utan någon vinst! Mindre roligt .. Par miljoner hade inte varit helt fel : )
Bättre tur nästa gång hoppas jag på! ;) men bara skoj att spela med bra sällskap. När man kom hem så höll elden i spisen på att släckas så man har fått fart i det igen så man håller värmen här hemma .. ändå ganska mysigt!

Just nu är man seg i hela kroppen och funderar starkt på att snart krypa ner under täcket? Fast känner ändå att man ska hålla sig uppe ett tag till, jag är nämligen ledig imorgon och kan sova tills jag vaknar ..
Den sovmorgonen har man längtat efter, sjukt mycket!

Nej nu får jag roa mig med något så jag inte somnar .. haha.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0