HERREGUD JA

Måndag idag ja och helgen redan över, dock skönt att helgen är över, eftersom det varit min jobbhelg!
Gick och la mig vid elva igår och som vanligt har jag svårt att somna, legat vaken antal timmar och gick till och med upp en runda vid tre tiden för att slänga in mera ved, så älsklingen inte hade allt för kallt när han kom, istället så klagade han att här var för varmt för att han skulle sova, hemma sent var han också! Strax innan nio kom ham hem och han brukar sluta runt sex, så kan det vara när man har sånt jobb, man vet aldrig när man slutar .. bara för mig att acceptera!

Jaha idag har jag inga planer alls, dock tar jag dagen som den kommer och ska göra vad jag själv känner för, dock har man lite måsten som måste göras, får se vilka av dom som blir av att göra .. ska en runda till stallet också för en runda på hästryggen, känner för att komma ut en sväng med mina älsklingar, så det får bli en ridtur i eftermiddag innan det blir mörkt!

Jag kanske ska få i mig lite frukost nu? :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0