GODMORGON TISDAG

Somnade inte direkt igår när jag gick och la mig, tog sin tid .. usch! jobbigt värre.
Vaknade till liv och var hur pigg som hellst vid tre tiden inatt, så gick upp och skulle lägga i ved och så när jag går ner så är hela nedanvåningen tänd, många tankar spreds just vid den stunden, visste nämligen att jag hade släckt överallt innan jag gick upp och la mig .. men älsklingen låg i soffan och hade slutat jobba strax efter två inatt, så där låg han i soffan, jävligt paff man blev, samtidigt glad, så jag la mig i soffan hos honom ett tag, sen gick jag och la mig igen ..

Så nu vaknade man till liv stax innan tio tiden, är uppe och ska blogga och slösurfa på facebook och läsa lite bloggar, sen ska jag sminka mig och fixa håret sen ska man göra något att äta innan man ska bege sig mot jobb, börjar 13.15. alltså eftermiddag idag, suck! Det ända posetiva med det är att man har sovmorgon!

Nu ska man släppa ut Trixie så hon får göra sina behov! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0