GODMORGON PÅ ER

Tyvärr dåligt med uppdatering igår, pga att jag hade fullt upp att göra, storstädade och fick upp julpyntet här hemma, sen blev det ett besök hos svärföräldrarna, mycket trevligt! Eftersom det inte hänt mer än par enstaka gånger vi har varit där, så alltid lika trevligt att komma dit på en fika.

Efter fikan så blev det hemåt för att göra ett pizza kitt för våran del, blev riktigt gott ändå! :) trodde inte så mycket på att det skulle bli någon höjdare, så det kan man till laga flera gånger! Sen blev det cokladpudding till efterrätt, får lycka till det ibland.

Sen vid sex tiden begav vi oss mot Klippan för att handla lite gott tills bingokvällen, men tyvärr blev det ingen vinst, men vi hade mycket trevligt hos Mia ändå, fast man inte vann något .. Var fyra bingo spel, så lite extra chans hade man, jag väntar på storvinten ;) haha. man kan alltid hoppas.

Efter bingolotto så blev det beck, kom i säng ganska sent igår, så man var små seg nu när man vaknade, dock inget ovanligt för en måndag morgon, brukar alltid vara så .. hatar måndagar!  

Så nu blir det att ta ut Trixie sen en dusch för min del. Jobbar eftermiddag idag nämligen .. 13.15-21.45.
Små regnar ute dock, men hoppas på en bra kväll ikväll!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0