GODMORGON

Tyvärr dålig uppdatering i helgen, pga att man verkligen haft fullt upp och knappt hemma ..
Ja, vart ska man börja egentligen .. känns som man har mycket att skriva om, men tar bara en snabb uppdatering.

57an i lördags med Mia, förfesta hos mig och sen körde Mari oss dit och hem, helt klart fick man för mycket i sig, men inte lika mycket som man brukade, alltså lite bättre denna gången .. Hade riktigt skoj när vi kom ut, träffade mycket folk som man inte sett eller pratat med på år och dar, verkligen skoj! Dock hemma sent, lite efter fyra var man hemma, lång kväll/natt .. men så länge man har roligt!

När man vaknade på morgonen så mådde man långt ifrån bra, drack julmust för fullt för att känna att man mådde lite bättre, vaknade vid 7 och gick upp en liten runda sen gick jag och la mig igen sov vidare tills halv tolv, upp för en dusch och gjorde vid mig och städa undan lite, sen begav vi oss till svärföräldrarna för att ta en fika och snacka lite, sen blev det julskyltning i Klippan, snöade riktigt mycket så det blev mysigt att gå där på något vis ..

Efter julskyltningen så blev det tillbaka för att äta lussebullar och dricka varm glögg, mums!

Efter en lång eftermiddag begav jag och älsklingen hem för att laga mat och sen körde jag vidare hem till Mia och Jacob för att spela bingolotto, ingen vinst igår iheller, Mia hade dock tur att vinna 100 kr, alltid något!

Avslutade kvällen med att kolla Beck, sen sloknade jag väldigt fort när man väl gick och la sig, sovit riktigt bra inatt, känns bra ..

Nu blir det jobb för min del, slutar 16.oo.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0