FULL RULLE

Ja det kan man säga, att jag har fullt upp hela denna dagen, helt sjukt att man inte har någon lugn stund nu för tiden, massa stress hela tiden ..

Nu har man tagit tag i att kolla upp min bil, se vad som ska fixas, har varit inne på börjessons bil i Ängelholm på deras skadservice verkstad, dom kollade bilen, samt fota skadorna som skedde då man blev på backad .. Så nu blir det helt ny front på bilen och ny huv, samt ny lakering på som sakerna, lite tråkigt att sånt ska behöva hända, bara massa extra jobb runt omkring, men nu är olyckan skedd, tur att man kände personen så man kan göra upp tillsammans så man slipper stå för all kostnad själv, nu så står pappas brors fru för allt, så ändå skönt att slippa tänka på massa extra kostnader .. så den 6/12 ska bilen in på verkstad för att bli hel igen ..

När jag ändå var inne så varderade jag min bil och kolla på nytt som jag är sugen på att köpa, dock är jag väldigt nöjd med min som den är nu, men ändå är man sugen på ny bil. Har redan ägt min bettan i fyra år, tiden rinner iväg ..

Fanns inget inne just nu som jag verkligen är sugen på, men man får helt enkelt hålla utkik vad som kommer in ..

Dom två snickarna som håller på här hemma, dom är kvar än .. Håller på förfullt! Hoppas dom snart är klara så man kan påbörja städningen, tvätten är igång för fullt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0