FREDAGEN 5 NOVEMBER

Ja då var det redan fredag och jag är uppe innan klockan slått åtta, ganska sjukt för att vara mig eftersom jag är ledig och har sovmorgon, suck .. Hade helt klart velat sova ut idag, men icke ..

Ha en del som ska göras idag, ska vakna till liv ordentligt sen hade jag tänkt bege mig mot stallet för att fixa alla hästarna, samt ta mockning och rida en sväng på min älskling, inget regn just nu, men himlen är ganska mörk! Alltså grå/svart, så känner att där ligger säkert regn på himlen, jag får helt enkelt hoppas på det bästa, lite regn dör man inte av, men inte lika spännande och roligt att rida i det vädret ..

Sen ska hela huset städas tills imorgon, så ni kan tänka er att jag har att göra, en hel del dock ..
Jag har två dygn på mig, så ska nog lyckas med det också! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0