DÅ VAR MAN HEMMA IGEN

Idag fick mina fyrbenta älsklinagr en långrunda i skogen, alltid lika skönt att komma iväg på en runda ..
Körde hemifrån vid halv tre, då var snickarna inte klara med sitt jobb och jag kunde inte vänta längre så jag begav mig iväg, nu när man kom hem så hade dom gjort klart, dock bara städningen till mig kvar, så det är den jag snart ska påbörja med, det tråkiga till sist, eller vad är det man brukar säga ..

Efter att man tagit städröjet efter dom så blir det en lång varm dusch för min del, efter ett par timmar i stallet så är man ganska ner kyld, dock håller man igång men ändå kyls man ner, mina fötter är värst av hela min kropp, känner knappt dom än, så dåligt blodcirkulation har man, undra hur det ska bli när man blir gammal, vilken jävla tanke, haha ;)

Sen efter den där duschen så blir det att påbörja maten, älsklingen är hemma efter sju någongång så då ska maten vara klar, som alltid .. Man är så jävla snäll alltid och passar upp honom, dålig vana i längden, icke bra .. har tagit upp falukorv idag, eller gjorde det redan när jag vaknade, vad jag ska göra med den eller vad jag ska ha till det har jag inte en aning om, får se vad det blir av det hela ..

Nu måste jag ta en sväng med dammsugaren så jag blir klar någongång .. klockan tickar nämligen iväg!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0