AVSLUT PÅ DENNA KVÄLLEN

Ja, snart har denna dagen också försvunnit, hemma från stallet runt sju tiden, blev en ridtur ändå idag, velade fram och tillbaka, men sen hade man en sambo som ringde antal gånger och undrade massa, bland annat när jag kom hem medmera, så någon ro i kroppen hade man dock inte .. så jävla typsikt!

När man väl kom hem stod sambon och lagade mat, så det var bara för mig att ställa mig i duschen en snabb runda sen åt vi tillsammans .. mysigt!

Sen har man bara legat nerbäddad i soffan, avslutar helt klart kvällen med ett par glas vin, så man känner av att man håller helg och ledighet lite extra .. : )

Ha en bra kväll allihopa.



Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Acier

Hej tjejen!



Lämnar bara ett litet fotspår i bloggen, vet själv hur trevligt det kan vara!



Hoppas du får en sjukt bra fredag!! Några planer? KRAM

2010-11-05 @ 07:56:06
URL: http://acier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0