ÄNDRADE PLANER

Igår blev det verkligen ändrade planer, blev att vi drog in till Klippan, hämta mat från Rackis och sen vidare och åt det hos Mia, sen planerade vi att vi skulle dra in till Ängelholm för att bowla ..

Helt klart så vann jag, inget ovanligt med min tur ;) hahha.

Efter vi bowlat så blev det Mac Donalds, sen hemåt igen .. Tog inte lång tid innan man slocknade när man väl lagt sig, så det var ganska skönt ..

Lång sovmorgon blev de idag, behövde verkligen sovmorgon, kände mig helt off igår trotts att man ville göra något, eftersom det var lördag och helg, gäller att passa på när man är ledig och älsklingen är ledig också .. Nu hade jag tänkt att påbörja en storstädning här hemma, så ni kan tänka er att jag har att göra ..

Vi hörs under dagen!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: angelina

allt bra? :d

2010-11-21 @ 14:12:13
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0