AHH ÄNTLIGEN

Ja äntligen är man hemma och snart kan man hålla kväll .. denna dagen har gått fort men sen samtidigt så har man haft att göra konstant ..

Jobbat väldigt flitigt och haft en del stress, men känns ändå skönare att ha att göra än att bara sitta och glo ut tiden tills man slutar, efter jobbet blev det ett snabbt besök på oasis och sen hem för att bytta om och hämta Trixie och sen vidare till stallet ..

Nu har min kusin kommit hem från två veckor semester, inte lite avensjuk man är .. så nu är det lite lugnare med hästarna, har man mera tid till sin egna älskling, har varit två stressiga veckor när man tagit hand om allihopa själv, men det har gått bra ändå!

Idag var alla boxarna fixade och allt annat för den delen, så det var bara för mig att börja fixa min älskling och sen blev det en runda på hästryggen, alla reflexer på sen kan man vara lugn så inget ska hända, måste synas att man kommer på vägarna så man slipper massa olyckor .. sånt kan man vara utan!

Nu hemma igen och blir raka vägen in i duschen, och sen påbörja maten .. Eftersom älsklingen slutat och är på väg hem ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0