VÄDRET ÄR INTE PÅ TOPP

Det är verkligen inte jag iheller, tråkigt nog. Helg & när allt händer, tråkigt nog.
Fast det här med helsingborgsfestivalen har aldrig varit min grej, jag vet heller inte riktigt varför, har inte jätte roligt när man varit där alla åren, antagligen för att det är samma varje år, något nytt hade inte skadat!

Hade vädret varit bättre så hade det varit en självklarhet att jag hade dratt iväg till festivalen, men nu har jag inte suget eftersom regnet bara öser ner, inte så skoj att trängas med allt det folket inne på alla barer.

Ja, just nu vet jag egentligen ingenting, hade varit skoj att dra in för att träffa alla som man inte brukar träffa, men sen samtidigt har jag ingen lust, en jävla massa tjatar på att mig att jag ska dra med, får se vart jag hamnar ikväll eller blir det bara soffläge för min del.

Ska iaf ta en dusch nu fall i fall man får ett ryck att dra iväg ändå, så man är redo :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen!

Ställ gärna frågor, det skulle va skitsnällt av dej ;-)

2010-07-30 @ 20:29:44
URL: http://kajsagilberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0