TIDSFÖRDRIV

Hur bor du: egen lägenhet
Brukar du komma i tid: ja alltid
Hur lång är du: 157
Kan du laga mat: helt klart kan jag det
Vad jobbar du med/pluggar du: undersköterska inom hemtjänsten
Vad har du på dig just nu: mjukisbralls & linne
Har du någon fobi: inte vad jag kommer på just nu
Hade du en bra kväll igår: helt klart hade jag det
Vilket är ditt senaste inköp: en jävla massa kläder
Din favoritdryck på morgonen: dricker vad som hellst
Var fick du dina senaste pengar ifrån: min lön
Har du sovit i din egen säng inatt: visst har man det
Vad hade du sönder senast: min mobil
Vem snackade du med senast: Emma
Varm favoritdricka: fanta
Favoritdricka när du är riktigt törstig: fanta
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: den saken vill jag ens inte gå in på
Saknar du någon just nu: yes det gör jag
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ingenting just nu eftersom jag är på jävligt bra humör
Någon jag stör mig på: inget just nu
Intressen: ridningen
senaste person du kramade: Johan
Senaste person du ringde: Emma
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: helt klart vill jag det
Längtar du till din nästa födelsedag: nja gör jag väl
Har rakat dina ben någon gång: visst fan har man det
Är du sugen på något nu: nej långt ifrån hungrig
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: yes
Attraheras du av män med skägg: absolut inte
Micro-pop eller poppa själv: micro pop
Brukar du baka: har hänt
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jag älskar mitt liv just nu
Vilken låt lyssnade du senast på: Eminem - not afraid
Har någon annan sovit i din säng inatt: Trixie så klart
Vad tycker du är äckligt: finns en del
Har du pengar på mobilen: alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0