THIS IS THE LIFE

Denna dagen har varit lång känns det som om, vet egentligen inte varför.
Mitt huvud har bara varit jävligt tungt sen jag vaknade, första gången jag vaknade vid 7 så ville jag bara dö eller nått, så jag somnade om igen efter en stund, blev väckt senare vid elva tiden av Johan, så fick bege mig upp ur sängen då, vill inte slösa bort hela dagen bara på att sova!

Vaknade till liv & sen begav jag mig hem till Johan, sen blev det massa små rundor överallt, Ängelholm för att hämta lite saker, sen blev det att äta på Mac donalds, alltid lika gott som vanligt.

Blev även en sväng hem till hans föräldrar för att lämna båten som vi egentligen skulle iväg med idag, får bli en annan kväll istället!

Sen blev det iväg till hästarna & nu är man hemma igen, ska slänga mig i ett varmt bad nu hade jag tänkt, får se om man blir piggare av det eller slöare, hoppas på att vakna till liv om inget annat!

Ikväll känns det som om det kommer bli en lugn kväll, jag är inte helt på topp.
Får nog bli en myskväll ;)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0