TATTOO

Nu har man äntligen kommit hem .. kan inte säga mera än att det har varit en lång dag! Fast en bra dag .. Så jag klagar inte ..

Som sagt har jag varit iväg för att göra klart min tattoo, andra sittningen idag! Jag är inte klar med den än iheller, har mera som ska byggas på, ska låta den läka 10 dagar minst nu, sen ska jag beställa ny tid igen så man kan bli klar med den någongång! Allt tar sin tid helt enkelt ..

Efter man gaddat sig blev det iväg hem till bror en snabb sväng för att hälsa på honom & Mia, så nu är man hemma igen ..

Ligger nerbäddad i soffan, tänkte slå igång någon film så man kan bli sovtrött någon gång, en dag imorgon också, lär vara lagom seg skulle jag tro .. ;)

Så nu säger jag godnatt eftersom detta är sista inlägget ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0