STRANDEN

Trotts att det inte var soligt, bara en jävla massa moln, så begav vi oss mot stranden!
Skönt att bara ligga och ta sig ett kallt dopp i vattnet, fast jag kunde inte blöta ner hela mig pga ny tattoo, så lite tråkigt var det allt, fast jag har bara mig själv att skylla! :)

Kameran kom så klart med, så blev några bilder på oss, när vi låg utslagna allihopa ..

Efter stranden så blev det så klart Mac Donalds, måste ha mina glas, blev svart denna gången!
Så nu fattas jag bara en färg och det är de blå som jag fattas ..

Sen släpte man av allihopa och begav mig till hästarna en sväng och nu är jag hemma!

Ska städa undan lite, sen kommer Pecke för att hämta pengar för tattoon, änså länge ska han ha 1500, kostar att ligga på topp, än är den inte klar, så det kommer bli en dyr tattoo, första gaddningen kosta 800 .. så redan nu har det kostat ..  det får kosta vad det vill bara den blir bra! :)

Nej nu måste jag ta ett städ ryck här hemma ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0