SÖNDAG

Nu har man kommit hem igen, blev en skogsrunda idag .. Verkligen skönt att komma ut på en runda .. eftersom det är behagligt väder idag, inga 30 grader. Lagom med denna värmen som vi har nu ..

Träffade även Bror och gänget en sväng, snacka om att alla är sega sen gårdagen äventyr! haha

Efter man ridigt blev det hemåt direkt, när man ställt bilen så ringde pappa & sa att han bjöd på mat, så det var bara att vända igen, inte varje dag man blir bjuden på mat, sen slapp jag stå själv i köket för att laga mat ..
Så jävla tråkigt att laga mat till sig själv .. Så jag blev bara glad när pappa bjöd på maten idag!

Idag har jag inget planerat mera än att jag ska iväg för att fylla i min nya tattoo och bygga ut den lite, har inte tänkt så mycket på det, får se hur det blir .. får väl tänka ut något bra tills det är dags .. det blir säkert bra ;)

Nu får det bli ett bad, helt slut i huvudet & kroppen, kan bli skönt med ett avkopplande bad också ..

Puss från mig.



Just nu ser den ut såhär, lite på byggnad & mera skuggor så blir den säkert bra ..


Kommentarer
Postat av: My

snygggttt!

2010-07-19 @ 20:58:47
URL: http://MyDarnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0