SLUT PÅ SINGELLIVET

Slut på singellivet .. Som alla redan vet har jag träffat Johan ett bra tag & jag har gett det verkligen en lång tid till att se vart det bär av, jag har hela tiden intalat mig själv att jag ska vara singel detta året ut, men jag lyckades inte som vanligt med vad jag intalar mig själv! Inget ovanligt för att vara mig, ni som känner mig, ni vet exakt vad jag menar med det också ..

Kärleken har alltid varit jobbig för mig, det har kännt så jävla rätt samtidigt som det har varit i botten, det är svårt att förklara den känslan som jag haft inom mig, så många gånger man varit med dom samma jävla sak ..

Som sagt har jag haft en del förhållande i mitt liv, ganska många ändå om jag tänker efter, både korta och långa .. det längsta jag varit med om det är på över 3 år, och det är faktiskt ganska länge om jag får säga min sak, jag fick  uppleva väldigt mycket under dom åren .. både bra o dåliga saker, det är så det ska vara i ett förhållande, man måste möta motgångar för att allt ska vara bra, det är bara så! Inget man kommer komma ifrån.

Det är en väldigt lång historia hur jag & Johan träffades, det är inte första gången vi träffas, utan andra gången vi setts, första gången la jag ner med honom & blev tillsammans med Anton istället, bara sådär rakt framför honom, kände mig väldigt dum egentligen, så jag fattar fortfarande inte idag att han gått på mig ännu en gång efter allt, men jag är glad för det iaf, fast jag förstår honom samtidigt ..

Det måste ändå betyda något. Man kan alltid hoppas!

Men nu har jag gett detta en chans & valt att gå in i ett förhållande igen, så nu hoppas jag bara på det bästa att jag valde rätt väg, men med tiden lär jag märka om det var fel ..

Bara jag inte gör samma misstag som tidigare, känner mig trängd & bara sticker, misstag har man tyvärr gjort ..
Jag är fruktansvärt rädd för att bli sårad, riktigt rädd! Rädd för att bli lämnad, så istället lämnar jag, det är så jag kan förklara det hela, men nu har jag gett mig fan på att ge detta en chans så jag hoppas verkligen detta ska bli bra ..

säger bara, den jävla kärleken allså .. ;) man skulle kunna skriva hur mycket som hellst, men jag sätter punkt nu ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg!:)

2010-07-31 @ 17:21:27
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0