SÅ MYCKET KÄNSLOR

Just nu har jag sjukt mycket känslor i min kropp, som jag inte vet vad jag ska göra med! Allså jag vet inte hur jag ska få ut dom, för vilket sätt än jag gör det på så 'vet' jag att det kommer komma ut på fel vis, fast jag vet inte exakt vilken väg jag ska välja ..

Det som förstör mig egentligen, det är alla dessa tankar som jag har i mitt huvud som jag egentligen inte ska ens tänka en tanke om, fast ändå gör jag det! Helt utan någon anledning så finns dom med mig ..

Jag fattar fan ingenting just nu, är det meningen egentligen. Fast en vacker dag kommer jag komma på ett bra beslut, om det är imorgon, eller om en vecka eller om en månad det har jag ingen aning om, det får ta den tiden de behöver för att jag ska kunna ta ett beslut .. Just nu är jag nog inte kapabel till att ta någon beslut iaf ..
Tyvärr, fast att jag vill! Så finns det något som stoppar mig!

Väldigt mycket känslor runt omkring just nu, som sätter sprätt i huvudet på mig .. fast jag kämpar ändå vidare!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0