NI ÄR HELT UNDERBARA

Ibland är de så lite som krävs men som betyder dubbelt så mycket. Det finns så mycket som betyder i ens liv egentligen, som man inte tänker riktigt på ibland ..

Jag vill tacka alla mina underbara vänner, ni vet precis vilka ni är .. som jag kan prata med allt om, berätta mina känslor för, öppna mig helhjärtat för utan att ni pikar för vad jag känner eller tycker! Det känns verkligen skönt att ha er vid min sida när allt känns som sämst, eller rent ut sagt rent jävla värdelöst ..

Något jag fått lära mig, det är att vännerna är verkligen värdefulla på alla sätt och vis, något jag också vet det är att jag vet vilka som finns där & vilka som är äkta, det tar sin tid att inse, men det känns verkligen skönt nu efteråt att verkligen veta vilka som är ens riktiga vänner ..

Jag vill bara tacka er, ett stort jävla tack för att ni finns vid min sida. fett mycket kärlek till er alla!

Nu har jag inte mera tid till att skriva mera, detta får räcka för att förklara för mina stjärnor ..
Ska nämligen göra lite mat, så jag klarar av kvällens bravader i dimman ;)

Vi hörs senare folket.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Fin blogg:D



Ps:Jag har frågestund på min blogg fråga gärna något skulle vara riktigt kul:)

2010-07-17 @ 15:18:25
URL: http://lovissaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0