MIN ONSDAGKVÄLL

Som sagt kom man hem precis innan 17, fast att jag trodde att tre timmar var länge nog i stallet så var det precis att jag hann med allt som skulle göras, allså en hel del, blev en lång ridtur idag, lagom skönt väder att komma ut i, så klart var Trixie också med, fast la en tanke om det hela först eftersom hennes sår är öppet så inte bra om det kommer in massa skit, men det hela gick bra ändå! Läkningen ser ut att gå framåt iaf, oron har varit på högsta nivån .. usch!

Efter man fixat med tvätten så blev det ner inom Oasis för att sola en sväng, över en månad sen man låg där, så det kändes väldigt konstigt att ligga där & steka ..

Har inte varit strandväder eller tillräckligt för att sola, eller har man inte kommit iväg, känns som man har fullt upp hela tiden, känns ändå skönt att ha att göra, annars hade livet varit bra tråkigt.

nu har man gjort sig i ordning för att bege sig iväg för att grilla! mys.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0