MIN EFTERLÄNGTADE SEMSTER

Nu börjar äntligen min efterlängtade semester, som jag har längtat sjukt efter! ;)
Jag hoppas på att dessa veckor blir dom bästa på väldigt länge ..

Dagen på jobbet har verkligen varit seg, haft det för lugnt känns det som om ..
Jag ska inte klaga, för jag har haft det bra, trotts att klockan kunde gått snabbare, men nu är det över för jobb ett par veckor & det känns verkligen skönt, ingen är lyckligare än jag just nu ..

Nu är man hemma, ska ta en promenad med Trixie hade jag tänkt .. Sen blir det att fixa sig inför kvällen/nattens bravader, jag hoppas på en bra kväll med mycket galenskaper! ;)

Vi hörs när vi hörs ;)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0