LÖRDAG

Igår började man att korka upp cider, men fick ner första sen kände jag att jag inte var sugen ett dugg, så sket i att dra vidare, skulle egentligen hem till samme för att dricka, men så blev det inte ..
Begav mig hemåt till Johan istället, som låg hemma & var halv dålig. Kan man lika bra hålla honom sällskap om jag ändå inte kände för något syppe ..

Blev filmmys hela kvällen för våran del, sen begav vi oss hem till mig för att sova.
Har inte sovit jätte bra inatt kan jag säga, fast att jag hade sällskap vid min sida, borde sova bättre då, men icke gick det, så jävla typiskt kan jag säga, bara stackars Johan som fått lyssna på min hosta hela natten, fast att jag varnade honom redan från början ..

Vaknade vid 12 idag, eller det var inte första gången man vaknade, har vaknat antal gånger, men inte velat gå ur sängen, lång sovmorgon kan man mera säga.

Vi gick upp, sen begav vi oss en runda till Oasis för att sola, kände att man verkligen börjat tappa färg, så dags för att börja sola på oasis igen, eftersom det är långt ifrån något solväder till att sola ute .. tråkigt nog när man har semester ..
Första veckan var bra, men nu den andra veckan har bara varit skit .. Så nu hoppas jag bara på att min sista vecka blir bra, mera sol tack .. Så man kan njuta till max dom sista dagarna.

Nej nu ska jag bege mig till stallet för att rida, hoppas verkligen på uppehållsväder, så Trixie & jag slipper bli genom blöta ..

Puss från mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0