LAGOM PIGG ÄR MAN

Fan jag är helt jävla slut, vaknade imorse utan någon baksmälla .. utan jag var riktigt jävla seg i huvudet & hela kroppen, känns som om man blivit överkörd eller liknande .. helt galet egentligen!

Igår blev det att vi planerade party hos Emil, hade skoj .. men vi har verkligen haft det roligare än så, lite misslyckad kväll om man säger som så, festen dog ut efter det ena & det andra, tråkigt nog!

Nu är jag vaken iaf, eller sen åtta har man varit vaken, ville egentligen sova längre, men bara låg & vred mig hela tiden, så det var lika bra att gå upp & köra en snabb runda till hästarna & gick en promenad med Trixie ..

Så nu ska jag få i mig lite frukost kanske, hade nog varit en bra ide' kanske!

Blev tagit lite bilder från gårdagen, men inte alls mycket, så det kommer komma upp lite bilder senare, så ni får stå ut innan dom kommer upp, vet att det finns en del nyfika där ute! :)

Vi hörs senare, för nu ska jag trycka i mig lite frukost.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0