KVÄLL IGEN

Då var det kväll igen, ganska skönt ändå. Dagarna går så fort ändå så jag hinner inte med .. Så mig gör det ingenting ..

Har tagit mig en dusch & nu har jag bäddat ner mig i soffan för onsdagsmys, håller på att ladda hem snabba cash just nu, så blir att glo på den ikväll innan man hinner att somna, har velat se den ett bra tag nu .. så nu ska jag fan se den :)

Onsdagsmys för hela slanten .. med Trixie så klart, eftersom Johan är iväg med båten fortfarande .. fick nyss sms att dom nyss lastat på båten, så det dröjer ett tag innan han är hemma .. så blir bara jag & Trixie ikväll som myser, räcker mer än väl för mig! ;)

Gokväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0