KAN INTE SOVA

Godmorgon får jag väl säga, fast jag vill sova just nu ..
Haft dålig sömn hela natten, vaknat konstant .. Inte lyckats med att sova ordentligt! Smärta i armen som det stramar, så gick upp för att rengöra sen åkte plastet av, riktigt jobbigt och innestängt, så kändes skönt att få spola av med kallt vatten och få smörja in den ordentligt, känns mycket bättre nu, men långt ifrån bra!

Kommer komma upp ny bild på den, eftersom jag hade plast runt om den igår, man ser inte så bra när plasten glänser, men en bild döljder ändå det bästa på tattoon, så man ska egentligen se den i verklighet för att se helheten ..

Idag är det planerat att vi ska iväg för att bada, men jag vet inte vart än, om det blir något bad eller havet!
Får väl se när dom andra vaknar till liv vart det bär hän förnågonstans, det återstår och ser vart vi hamnar ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0