JAHAJA

Igår blev det som sagt äta ute och sen bowling för hela gänget, eller nästan hela gänget var det. Sju stycken av oss alla .. ;) Kan inget säga mera än att vi hade en väldigt trevlig kväll, lätt göra om snart! Så klart vann jag igen, inget ovanligt att jag är på topp när det gäller bowling, jag klagar inte iaf! Kan nog mera säga att jag har en jävla tur ..

Avslutade kvällen med ett varmt bad sen soffläge med Johan, alltid trevligt med sällskap.

Vaknade som vanligt antal gånger inatt, har fått en jävla hosta som börjat igen, känns inte bra kan jag säga.
För idag är jag inte människa. Helt död i hela kroppen kan man mera säga, trött & hängig, känns som om jag håller på att bli sjuk, jag orkar inte nu alltså.. För helvete, har semester & allt, jävligt spännande detta!

Aldrig kan man få vara ifred, utan att något ska dyka upp, suck.

Har nyss börjat tvätta, verkligen behövligt för min del, eftersom man inte hunnit med det tidigare, alltid massa annat som dykt upp, så nu hade jag inget val mera än att ta tag i tvätten .. inte ett dugg roande kan jag säga när man mår som man göra ..

Nej nu ska jag sluta klaga, gör inte saken bättre .. jag tar mig framåt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0