JAG SKA STÅ UT EN DAG TILL

Jobbat som vanligt idag, spenderar den mesta tiden i en bil, ett jävla körande överallt känns det som om ..
Men jag ska inte klaga det är ett jobb trotts allt vi snackar om! Jag är jävligt glad över att jag har det jobbet jag har, fast mest glad över att jag har ett jobb att gå till överhuvudtaget, annars hade det varit katastrof, vet så många som inte har jobb som letar som idiot .. så jag kan inget annat än vara nöjd just nu! :)

Jobbet idag har inte varit några problem, haft en lugn och bra dag! Så det ska vara ..
Slutade jobbet halv fyra, sen hem inom för att hämta Trixie sen vidare till stallet för att rida en sväng, varit mycket behafligare väder idag, verkligen skönare i luften, fast det behöver komma mera regn än vad det har gjort .. hästarnas bete växer inte ett skit just nu, riktigt jävla torrt!

Så det enda jag hoppas på är att det ska komma en jävla massa regn nu innan jag ska gå på semester!

Nu har man kommit hem igen, har hunnit med en kall dusch och nu tänkte jag ta itu med min disk, sen kommer Johan på besök, alltid lika trevligt! :)

Får se vad kvällen har att erbjuda på, hoppas alltid på lite äventyr, aldrig helt fel! ;)
Nu är det jävligt nära till min semester, jag ska bara stå ut morgon dagen också, sen håller jag tre veckor semester, ska verkligen njuta till max .. detta har jag längtat efter!

Vi hörs när vi hörs ..

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0