JAG ÄR DUKTIG

Jag känner mig riktigt duktig, eftersom man springer upp & ner till tvättstugan hela tiden, redan tvättat tre maskiner, så det känns bra .. så nu ska allt bara torka & upp i lägenheten, ska låta det vara tills allt ska upp klockan 17, så nu hade jag tänkt bege mig till stallet för att rida en sväng, känner att min kropp behöver komma ut en runda, känns alltid bättre när man kommer hem igen!

Har även hunnit med att betala alla räkningar, hade väldigt lite denna månaden, lite konstigt ändå. Har säkert glömt nått, men hoppas inte på det, får kolla igenom ekonomin ännu en gång till, så allt blir rätt, så slipper man ha massa tankar på det också ..

Nu mot stallet till min älskling! Vi hörs senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0