HELSINGBORG FESTIVALEN

Som vanligt kom man sent i säng igår, eller inatt. Lite efter tre lyckades jag lägga huvudet på kudden, dock var det jävligt skönt, så kan tänka mig att det inte dröjde länge förän man somnade ..
Bara jag har Trixie vid min sida, så lyckas jag alltid somna. Räcker jag får känna henne mot mig, det är min riktiga trygghet att ha henne vid min sida .. Oftas ligger hon bredvid mig eller ligger hon tätt in till mig under täcket. Riktigt mysigt ..

Vaknade imorse av att bror skickade sms, hade satt den på ljudlös för jag hade tänkt att ta en lång sovmorgon idag, men icke blev det de, jag hade glömt att ta bort vibbration, så det vaknade man så klart av .. Så lite krävs för att få liv i mig, det är ganska jobbigt att vara lätt väckt kan jag tycka, hade hellre velat sova som en stock än att vara lätt väckt, men man kan tyvärr inte välja sånt, bara att gilla läget i detta fallet ..

Blev att vi bestämde oss för att bege oss mot helsingborg, för att kolla läget på festivalen & marknaden medmera, så nu har man kommit hem igen efter antal timmar, hade Trixie med oss så klart, så hon var överlycklig som vanligt att få vara med, man ser glädjen i hela hennes kropp .. Så nu ligger hon i sin korg helt slut, men söt är hon verkligen ..

Har intagit soffläge just nu, lagom seg som man är .. Tror jag har något i kroppen, vet dock inte vad, för jag är trött & seg hela tiden, skit jobbigt, huvudvärk kommer & går hela tiden också, hostan är inte ett dugg bättre, känns som att det är bättre att bli riktigt sjuk än att gå & vara halv dålig, för att det är riktigt jobbigt ..

Ikväll har man inget planerat än, Johan ville umgås iaf, så får se vad vi hittar på ..

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0