GOOD DAY

Käkade lite frukost innan jag begav mig till stallet, sen när man väl kom till stallet började det bli riktigt kvavt & äckligt .. hatar det klibbiga vädret, men sen när man kom upp på häst ryggen så kände man blåsten, så det var ändå skönt att komma iväg på en runda, riktigt skönt om jag får säga mitt! :)

Efter ett tag så hörde Johan av sig, så kom han så snackade vi lite om allt & inget, behöver ju inte dra upp allt här direkt, känns jävligt onödigt .. när man ridigt klart hälsade man på pappa en sväng, han har alltid massa att berätta, allt om himmel och jord! Så kan det vara att vara lantbrukare ..

Nu har man kommit hem iaf, med en trött Trixie och även jag är trött, eller mera sliten kan man säga.

Har hällt upp ett glas med kall cola & isbitar i, riktigt gott att häla i sig nu efter den långa turen, verkligen skönt nu efteråt, bara man tar tag i vissa saker så är det alltid skönt efteråt! ;) ändringar på gång.

De har faktiskt varit en ganska bra dag idag, än så länge iallafall! Jag hoppas på att den fortsätter så också ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0