GODMORGON

Eller jag har varit vaken sen halv nio, eftersom min syster är på gång hit .. Hon lär dyka upp vilken minut som hellst .. Bestämde att hon skulle komma vid halv tio, så just nu är hon lite sen, haha. Fast vi har ingen tid att passa, tar denna dagen som den dyker upp .. det är bra härligt med semester, inga tider att passa överhuvudtaget! Känns verkligen bra!

Just nu har jag inte fått gjort så värrst mycket, tagit en snabb dusch o fixat till mig lite snabbt.

När hon kommer så får det bli en promenad med Trixie, så vi kan komma på vad vi ska idag, lutar åt en lång shopping runda, eftersom väret är inte på topp idag ändå ..

Vi får se helt enkelt vad vi hittar på idag, något skoj får det bli iaf! :)

För nu var det länge sen jag träffade min kära syster, för länge sen ..

Jag uppdaterar senare efter alla äventyr!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0